AD-dict.es s’incorpora a l’equip de LA BRAVA BEER i passa a dirigir l’àrea de comunicació i màrqueting.

.

.

Fins ara, l’equip directiu de la marca de Cervesa Premium inspirada en la Costa Brava, La Brava Beer, estava formada pels tres socis principals: Sergi Carmona, Paco Sánchez i Cesc Aliart, sense la qual la marca no existiria; però a partir del mes de novembre compten amb la incorporació d’un nou membre que passarà a liderar l’equip de màrqueting i comunicació actual.

La Brava - ampolla

 

L’Anna Carbonell, fundadora de l’agència de comunicació AD-dict.es, especialitzada en clients Premium del sector gastronòmic des de fa anys, aportarà el grau d’experiència que calia a La Brava Beer per posar bon ordre a totes les idees de la direcció i dur a terme noves campanyes de comunicació per portar a la marca un pas més enllà. A més, l’Anna Carbonell és la presidenta del Club de Màrqueting de Girona, organitzadora dels prestigiosos Premis Cactus que tenen lloc anualment a la capital de Girona premiant els millors projectes de comunicació i noves tecnologies de Catalunya. Cal fer un petit esment a que La Brava Beer va guanyar l’any 2016 el Gran Premi del Jurat per la campanya “El gust autèntic de la Costa Brava”.

 

L’empresa, espera així, fer un salt endavant més i situar-se en un futur no molt llunyà com la marca de referència líder de cerveses Premium a Catalunya. Aquest no és l’únic pas que estan fent els socis i la resta de l’accionariat per a arribar a aquesta fita ja que cal recordar que ja es va publicar la intenció que te l’empresa d’establir una nova seu de fabricació al país per al 2023.

 

Fent al·lusions doncs a la inspiració que te la marca per la Costa Brava, es podria dir que La Brava Beer va a bon port, amb veles noves, ben capitanejat i capaç de suportar els temporals que calguin sense canviar de rumb.

“Inspiració, treball, passió… 100% cervesa”

 

Poster-50x70

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *