FacebookTwitterInstagramPinterest

Organitzar els Premis Cactus demana temps però és molt recomfortant

By on abr 2, 2017 in Blog | 0 comments

Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

 

 

 

 

Ja s’ha acabat la tercera edició dels Premis Cactus, la segona com a presidenta del Club de Màrqueting de Girona i la més espectacular fins la data. Mesos de feina s’han vist recompensats per una nit màgica on 8 projectes, una influencer y tot un referent del món de la publicitat com és Toni Segarra s’han emportat un dels preuats guardons. Un munt d’emocions viscudes en un breu període de temps que perduraran durant tot l’any i ens motivaran per preparar una nova edició encara més potent si cap.

DSC_0017

Això nomes ha estat possible perquè un equip humà ha treballat molt dur al darrera per no descuidar cap detall. L’equip Organitzador ha estat format per professionals d’àmbits molt diferents, però junts hem creat un gran equip: Xevi Sañe (president de Digitals Girona), Eva Olivares (vicepresidenta del Club de Màrqueting de Girona), Albert Candela (Marlon Branding), Alexandra Tamas (CMG), Consol Mas (CMG), Dani Prados (DG), Gerard Darnés (CMG), Francesc Casadellà (CMG), Inmaculada Garcia (CMG), Iolanda Sevillano (CMG), Paula Las Heras (DG), Lorena Rodríguez (DG), Xev Masias (DG), Jordina Tió (DG) & I.

També cal recordar que no seria possible sense el suport de la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Girona, tots els patrocinadors que hem tingut i els artistes que de forma desinteressada han customitzats els guardons fins a convertir-los en veritables obres d’art.

Aquesta ocasió hem aconseguit emplenar el Teatre Municipal de Girona (més de 500 persones) i s’ha convertit en la festa de la comunicació, el màrqueting i el món digital de Catalunya.

DSC_0053

Data referent ja dins el sector, els mitjans ens comencen a fer costat. Aquest any hem comptat amb la revista GIDONA que està dedicant cada mes un parell de pàgines a parlar dels nostres guardons però no ha estat la única. També s’ha retransmès en directe tota la gala per FEM GIRONA i n’han fet publicacions des de ELPUNTAVUI.

 

L’ultim dels articles de ELPUNTAVUI firmat per Gemma Busquets deia:

El projecte ‘Regala memòria’, millor màrqueting social

  • Foto de família dels guardonats de la tercera edició, ahir al Teatre Municipal Foto: MANEL LLADÓ.

La tercera edició dels premis Cactus , organitzats per Digitals Girona i el Club de Màrqueting de Girona, va reconèixer el projecte Regala memòria com a millor campanya de màrqueting social, amb una dotació de 3.000 euros, i realitzat per Undatia Comunicació per a la Fundació ACE. Aquesta categoria era una de les novetats d’enguany i l’única amb dotació econòmica, que anirà destinada a donar suport a la causa social del projecte guanyador. Els premiats també van rebre un dels Cactus personalitzats per un artista de les comarques gironines. En el cas de la categoria de màrqueting social, el premi ha estat obra de l’il·lustrador Oriol Tuca .

Quant al gran premi del jurat, ha estat per a la campanya de comunicació de Vino Afortunado de Viñedos Singulares . Mariona Quera , de la Joieria Pere Quera 1887, va personalitzar el Cactus del gran premi del jurat. En total, el jurat va rebre més d’un centenar de propostes que aspiraven a una de les deu categories dels guardons, els quals reconeixen el talent local en la comunicació, el màrqueting i les noves tecnologies, i que “ja han esdevingut una referència per al sector”, segons els organitzadors.

Pel que fa al premi al millor web, s’ha distingit el portal d’informació satírica B enegre.cat , realitzat per Artic Studio. Els seus responsables van rebre el Cactus personalitzat per l’artista Gonzalo Tabuenca. Quant a la millor aplicació, el jurat dels premis Cactus ha reconegut l’aplicació Zonectats, realitzada per Zonectats. La il·lustradora, dibuixant i dissenyadora gràfica Nirvana Jiménez va personalitzar el Cactus a la millor aplicació. El millor E-Commerce va ser per a la campanya Dormitum, realitzada per Interactiu, que es va endur el Cactus realitzat per l’artista Adrià Sanz. La millor innovació de producte va ser per a SuppaCaps , realitzada per Arplex. El dissenyador multidisciplinari Pep Farrés va personalitzar el premi. Pel que fa a la millor campanya de màrqueting, es va guardonar l’espot Velencoco , de la gelateria Roccambolesc, de Jordi Roca, realitzat per Umami Video. El pintor Hèctor Contreras va dissenyar el Cactus. Quant a la millor campanya de comunicació va ser per al projecte L’illa del Plaer , que promocionava el festival Temporada Alta 2016, realitzat per Bitò Produccions. L’artista de Puigcerdà Laura Gil ha personalitzat el Cactus a la millor campanya de comunicació. El millor influencerde l’any ha estat Luz y Color (@conluzycolor). Aquesta és l’única categoria premiada sota votació popular; l’influencer és qui té la capacitat de moure la seva audiència. El pintor Lluís Roura va signar el Cactus de l’influencer.

La trajectòria de Segarra

L’artista plàstic banyolí Jaume Geli va personalitzar el Cactus honorífic, que va recaure en el publicista Toni Segarra (Barcelona, 1962), que en el vídeo de presentació va ser qualificat per Isabel Coixet com la “formiga atòmica” de la publicitat. En el seu discurs d’agraïment, Toni Segarra va remarcar que és un ofici de molta feina en equip. “Gràcies a molts d’aquests equips, he guanyat premis”, va assenyalar.

LA XIFRA

109
candidatures
es van presentar a la tercera edició dels Premis Cactus en les deu categories.

LES FRASES

El guardó honorífic m’arriba en un canvi professional; gràcies per reconèixer la feina feta fins ara
Toni Segarra
PUBLICISTA. PREMI HONORÍFIC A LA TRAJECTÒRIA
L’Alzheimer és un cactus que creix i necessita ajuda per ser eliminat. Els 3.000 euros són per a això
Antoni Gelonch
DIRECTOR DE RELACIONS CORPORATIVES DE LA FUNDACIÓ ACE

 

DSC_0056 DSC_4364 DSC_4368 DSC_4383

 

 

Submit a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *